Guvernu Olandese: U numeru massimu di voli di carica di AMS deve esse ridutta da 500 000 à 440 000 annu

Sicondu l'ultime nutizie da i media di cultura di carica, u guvernu Olandese pensa à riduce u numeru massimu divoli à l'aeroportu di Amsterdam Schipholda 500 000 à 440 000 à l'annu, di i quali i voli di carichi aerei devenu esse ridotti.

merci

Hè informatu chì questa hè a prima volta chì l'AMS Airport hà priurità a prutezzione di u clima è di l'ambiente nantu à u crescita ecunomica.Un portavoce di u guvernu olandese hà dettu chì hà u scopu di equilibrà l'ecunumia di l'aeroportu cù a qualità di vita di e persone in a regione.

 

U guvernu olandese, u pruprietariu di a maiò parte di l'AMS Airports, ùn mancarà micca di priorità l'ambiente, riducendu a contaminazione di u rumore è di l'ossidu di nitrogenu (NOx).Tuttavia, assai in l'industria di l'aviazione, cumpresa a carica aerea, crede chì ci hè un modu più intelligente per prutezzione di l'ambiente operandu aerei più puliti, utilizendu compensazioni di carbonu, sviluppà carburante per l'aviazione sustenibile (SAF) è megliu Approfitta di l'infrastruttura aeroportuale.

 

Dapoi u 2018, quandu a capacità di Schiphol hè diventata un prublema,compagnie aeree cargosò stati custretti à rinunzià un pocu di i so tempi di partenza, è assai di carichi hè statu ancu deviatu à l'Aeroportu LGG Liege di Belgio in l'UE (basatu in Bruxelles), è da 2018 à 2022, Amazon FBA U scoppiu di carica, a crescita. di carica à l'Aeroportu di Liegi hà veramente stu fattore.(Lettura correlata: Prutezzione ambientale o ecunumia? L'UE face una scelta difficiule ....)

merci

 

Di sicuru, ma per cumpensà a perdita di i voli di carica, u cunsigliu di u trasportatore olandese evofenedex hà ottenutu l'appruvazioni di l'autorità olandesi per creà una "regula lucale" chì dà l'attribuzione di priorità à i voli di carica à e piste di decollo è atterraggio.

 

U numeru mediu di voli di carica à Schiphol in i primi ottu mesi di l'annu era di 1,405, in calata di 19% cumparatu à u listessu periodu in 2021, ma sempre in crescita di quasi 18% in paragunà à a pre-pandemia.Un maiòU fattore in a decadenza di questu annu era l'"assenza" di u giant russu di carica AirBridgeCargodopua guerra russo-ucraina.


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2022