US Polar Freight Airlines face una pretesa enormosa per $ 18 milioni, è u procuratore hè un picculu agente di trasportu.

Sicondu i media news, i clienti di trasbordu di Polar Air Cargo, i Stati UnitiPolar Airlines(cunnisciutu ancu Boli), hè a filiale di l'agente di trasportu di Atlas Air (51%) èDHL Express(49%).Ottu allegazioni cum'è estorsione, fraude, cuspirazione è cumportamentu cummerciale inghjustu sò stati dumandati per cumpensà $ 6 milioni in compensazione.

sydf (1)

Se u casu hè cunfirmatu,compagnie aeree polari di mercipò affruntà ammende enormi di circa $ 18 milioni.In una seria di rivendicazioni scandalizanti presentate u venneri, Cargo on Demand (COD), una piccula cumpagnia di agenzia di trasportu cù sede in New York, hà dichjaratu chì Polar Freight Airlines hà violatu a "Legge di l'Organizazione di Estrazione è Corruzione" di i Stati Uniti (Rico).

sydf (2)

COD sustene ancu chì parechji altri agenti di trasportu sò stati ancu ingannati.Per esempiu, Fato Logistis.

In u 2014, COD hà firmatu un accordu di u voluminu di u cuntrattu fissu (ie BSA) cù e compagnie aeree polari, ma COD hè statu infurmatu da a gestione di Polar Freight Airlines chì in più di pagà u trasportu, hè necessariu di pagà una "tassa di cunsultazione" à un terzu. - cumpagnia di partitu.

Dopu à l'inchiesta, u COD hà truvatu chì questi cusì chjamati cumpagnie di cunsulenza eranu a gestione di e compagnie aeree polari, cumpresu u direttore di l'operazione Lars Winkelbauer è u vicepresidentu di vendita è marketing Thomas Betenia.

Supplementi di u schedariu di COD: "A gestione di e compagnie aeree polari di merci hà prupostu ripetutamente a dumanda di pagà per COD, chì durò sette anni.COD sapia chì ci sò parechji agenti di carica chì sò stati scontri, è sò stati obligati à pagà per i tariffi di cunsultazione ".COD crede chì questi costi sò simili à i costi di vacanze di l'hotel - un pagamentu chì ùn hè micca inclusu in a citazione.

sydf (3)

COD dichjara chì ùn pò micca passà u costu à i clienti perchè ùn sò micca parte di u trasportu, è da u 2014 à u 2021, hà bisognu di pagà quasi $ 4 milioni in "tasse di cunsultazione" à queste cumpagnie di cunsultazione.

Pocu dopu chì COD hà cessatu di pagà a "tariffa di cunsultazione", Polar Freight Airlines hà mandatu una cabina di 60 ghjorni per annullà l'avvisu, chì hà finitu u prezzu BSA di a parte COD di u volu asiaticu.

COD hà ancu indicatu chì a so sucietà madre ATLAS Air è DHL ùn anu micca divulgatu à l'azionisti chì "u pianu di pagamentu illegale "multi-annu è milioni di dollari" implicatu in parechji clienti è a so più alta gestione.

In l'aostu di questu annu, Atlas Air hè stata acquistata da una piattaforma d'investimentu.Tuttavia, u casu ùn hè statu mintuatu in alcun documentu sottumessu à a Cummissione di Securities and Exchange di i Stati Uniti.ATLAS Air hà dettu: "Ùn avemu micca publicatu alcun cumentu nantu à u putenziale o senza litigazione".


Postu tempu: Dec-07-2022